
Zasady pracy Auto Idea Sp. z o.o. od 27.04.2020
27-04-2020Szanowni Państwo
W związku z sytuacją epidemiologiczną i wprowadzonymi w Polsce ograniczeniami oraz w trosce o zdrowie naszych Klientów i Pracowników wprowadzamy specjalne zasady funkcjonowania.
Sprzedaż
Nasz salon jest czynny od godz. 9 do 17 w dni powszednie.
Od 01.05.2020 również w soboty od godz. 9 do 15.
W celu zminimalizowania ryzyka zastosowaliśmy środki, które pozwolą na zapewnienie obsługi dla naszych Klientów.
- Otwarte są drzwi główne do salonu
- Przy wejściu do salonu znajdują się środki dezynfekujące oraz rękawiczki jedorazowe
- Po wejściu do salonu proszę poczekać na obsługę która skieruje Państwa do handlowca
- wszystkie auta w salonie oraz demonstracyjne są na bieżąco ozonowane i dezynfekowane
Serwis i części zamienne
W celu zapewnienia zminimalizowania ryzyka zastosowaliśmy środki, które pozwolą na zapewnienie ciągłości świadczenia usług dla naszych Klientów.
Zachęcamy, aby przed przyjazdem do serwisu:
– skorzystać z poczty elektronicznej [email protected] i przesłać wypełniony druk zlecenia przeglądu/naprawy – link do pobrania zlecenia: https://bit.ly/2Ju6h44
– potwierdzenie otrzymania maila zostanie odesłane niezwłocznie;
– link do pobrania zlecenia można również otrzymać sms-em po uprzednim skontaktowaniu się z pracownikiem serwisu (tel: 89 534 40 93 lub 800 200 200).
Po przyjeździe do serwisu prosimy:
1. wjechać na stanowisko Aktywnego Przyjęcia
2. jeżeli zlecenie przeglądu/naprawy zostało przesłane mailem należy jedynie kluczyk włożyć do „koszulki” foliowej i wpisać na karcie numer rejestracyjny pojazdu, a następnie włożyć do pojemnika: DO NAPRAWY/ PRZEGLĄDU;
3. jeżeli zlecenie przeglądu/naprawy nie zostało przesłane mailem należy wypełnić druk zlecenia naprawy/przeglądu i po wypełnieniu włożyć wraz z kluczykiem do pojemnika: DO NAPRAWY/ PRZEGLĄDU;
4. druk zlecenia wraz długopisem jednorazowym znajduje się w pojemniku na biurku przy stanowisku.
5. Po pozostawieniu pojazdu Doradca serwisowy skontaktuje się telefonicznie albo mailowo potwierdzając zakres zlecenia i ustalając termin odbioru pojazdu.
6. Odbiór pojazdu oraz płatność jak dotychczas – w Recepcji Serwisu.
Jednocześnie prosimy o zachowanie poniższych środków ostrożności:
– Do Serwisu i Działu Części Zamiennych może wejść tylko jedna osoba ( kierowca lub pasażer).
– Do lady recepcyjnej prosimy podchodzić pojedynczo.
– Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości od innych osób nie mniej niż 2 m oraz mycie i dezynfekowanie rąk. Środek dezynfekujący znajduje się przy wejściu do Biura Obsługi Klienta, przy Recepcji Serwisu.
– Kawiarnia zostaje zamknięta do odwołania.
– Prosimy o nieprzyjeżdżanie , jeżeli wykazują Państwo objawy choroby zakaźnej (podwyższona temperatura, kaszel, katar czy bóle mięśniowe) oraz jeżeli byli Państwo narażeni na zakażenie wirusem Sars-Cov-2.
Zapraszamy
Zespół Serwisu
Auto Idea Sp. z o.o.